به مجله آقای قاب خوش آمدید.۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
احتمال پشتیباتی آیفون 15 از USB تایپ C

آیفون ۱۵ از USB تایپ C استفاده می‌کند

اپل در پاییز امسال آیفون ۱۵ را معرفی خواهد کرد. یک مدل استاندارد معمولی که انتظار می‌رود در کنار آیفون ۱۵ پرو و یک مدل جدید آیفون ۱۵ اولترا (که می تواند جایگزین پرو مکس باشد) عرضه شود.

اما شایعاتی که اخیرا مطرح شده است، حاکی از احتمال پشتیانی آیفون ۱۵ از USB تایپ C و حذف لایتنینگ (سرکابل مخصوص خود اپل) است. اگر این اتفاق بیوفتد، رسما شاهد بزرگترین حرکت تاریخ اپل خواهیم بود که بالاخره به خواست کاربران گوش داده است.

کابل های تایپ C چند سالی است که به عنوان تایپ استاندارد برای دستگاه های هوشمند مطرح شده است. و شرکت های بزرگ مجبور به استفاده از آن در محصولات خودشان هستند.

چند سالی نیز است که اتحادیه اروپا به اپل فشار می‌آورد تا سوکت شارژ خودش را به تایپ C تغییر دهد. حالا این شانس وجود دارد که آیفون جدید از USB تایپ C پشتیبانی کند.

آیفون 15 پرو

آیفون ۱۵ دارای USB تایپ C خواهد بود؟

اپل تنها تولیدکننده‌ای است که پورت‌های USB-C را به‌عنوان یک استاندارد در محصولات جدید خود قرار نمی‌دهد، و پورت‌های لایتنینگ این شرکت هنوز در بهترین آیفون‌ها وجود دارند. با این حال، اتحادیه اروپا به اپل گفته است که باید پورت شارژ USB-C را به هر آیفون جدیدی که از سال ۲۰۲۴ در اروپا فروخته می شود اضافه کند و این شرکت تأیید کرده است که از قانون جدید تبعیت می کند.

علاوه بر این، طبق گزارش ها، اپل استاندارد شارژ USB-C را یک سال زودتر یعنی در سال ۲۰۲۳ با آیفون جدید اجرا خواهد کرد. عکسی که در بالا می‌بینید یک عکس لو رفته از آیفون ۱۵ پرو در ردیت است که آن را با درگاه USB – C نشان می‌دهد. برای همین شایعات بیشتر از پیش شده است و همگی مشتاق هستند تا ببینید سرانجام چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

بیشتر بخوانید: ۳ ترفند برای گرفتن عکس های جذاب در آیفون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه − 1 =