به مجله آقای قاب خوش آمدید.۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳ دلیل که چرا نباید آیفون ۱۵ بخرید!

اپل در حال آماده شدن برای رونمایی از سری آیفون مورد انتظار خود در ماه سپتامبر است که شامل آیفون ۱۵ معمولی، پلاس، پرو  و پرو مکس است. در حالی که انتظار می رود این دستگاه ها خیلی هیجان انگیز باشند، دارندگان فعلی آیفون ممکن است بخواهند به ارتقای آن بیشتر فکر کنند.

در اینجا سه دلیل آوردیم که چرا ممکن است سری iPhone 15 برای کسانی که در حال حاضر یکی از بهترین آیفون های اپل را دارند ارزش تغییر را نداشته باشد!

آیا iPhone 15 ارزش خرید دارد؟

چرا نباید آیفون 15 بخرید؟

۱) صفحه نمایش بدون تغییر خواهد ماند

به جز معرفی صفحه نمایش Dynamic Island در آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس استاندارد، پیش‌بینی می‌شود همه مدل‌های سری آیفون ۱۵ همان نمایشگرهای قبلی خود را حفظ کنند. البته نمایشگرهای موجود در حال حاضر عالی هستند، اما اگر به دنبال تغییر هستید ممکن است مجبور باشید مدت بیشتری صبر کنید.

آیفون ۱۵ استاندارد احتمالا با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی Super XDR OLED و رفرش‌ریت استاتیک ۶۰ هرتز از آیفون ۱۴ ادامه خواهد داد پیشرفت قابل توجهی نخواهد داشت.

آیا آیفون 15 ارزش خرید دارد؟

۲) ارتقا عملکرد خیلی کم

اپل هر ساله چیپست های خودش را عوض می‌کرد، اما الان چند وقتی است که این رویه عوض شده است. آیفون های جدید بدون شک دارای پردازنده های خیلی سریع خواهند بود، اما تفاوت عملکرد ملموسی نسبت به مدل های قبلی نخواهند داشت.

آیفون‌های رده‌بالا در حال حاضر به دلیل سرعت استثنایی و قابلیت‌های مالتی‌تسک فوق‌العاده‌شان شناخته می‌شوند، که باعث می‌شود ارتقای عملکرد آیفون ۱۵ برای دارندگان فعلی آیفون کمتر قابل توجه باشد.

آیا آیفون 15 ارزش خرید دارد؟

۳) قیمت احتمالا خیلی بالا

با معرفی طراحی، دوربین و ارتقای عمر باتری، انتظار می رود آیفون های جدید خیلی گران تر از قبل باشند. قابل ذکر است که هزینه های تولید آیفون جدید معمولی و  پرو به ترتیب ۱۲ و ۲۰ درصد گران تر از مدل های قبلی خود پیش‌بینی می‌شود.

افزایش اجتناب‌ناپذیر قیمت در خط تولید ممکن است برای شما چالشی ایجاد کند که مجبور شوید پول بیشتری خرج کنید.

 

بیشتر بخوانید: آیفون جدید از USB – C استفاده می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − 9 =