به مجله آقای قاب خوش آمدید.۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
استوری تلگرام اضافه شد

استوری گذاشتن به تلگرام اضافه شد

حالا در تلگرام هم می توانید استوری بگذارید

پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام اعلام که بزودی گزینه جذاب استوری را به تلگرام اضافه می کند. دوروف می‌گوید که کاربران سال‌ها است که درخواست این ویژگی را دارند و اعلام کرد که بیش از نیمی از درخواست‌ها برای ویژگی جدید تلگرام، همین استوری است. دوروف می‌گوید که این شرکت در ابتدا با افزودن استوری‌ها مخالف بود، اما الان وقت آن رسیده است تا به درخواست کاربرانش گوش دهد.

استوری تلگرام معرفی شد

با استوری در تلگرام، کاربران می توانند تصمیم بگیرند که چه کسی می تواند هر یک از استوری های آنها را ببیند. می‌توانید استوری هایتان را برای همه، مخاطبین، چند مخاطب خاص یا فهرستی از دوستان نزدیکتان قابل مشاهده کنید. استوری ها در یک بخش در بالای لیست چت شما قرار می گیرند. اگر از این ویژگی خوشتان نمی آید می توانید استوری های را به لیست مخفی شده ها ببرید تا آن ها را نبینید (با تشکر از تلگرام عزیز).

علاوه بر این، شما می توانید انتخاب کنید که استوری شما دقیقا کی زمانش تمام شود. می توانید آن را در ۶، ۱۲، ۲۴ یا ۴۸ ساعت داشته باشید. همچنین می‌توانید به صورت دائمی آن هارا در پروفایل خودتان داشته باشد، دقیقا به همان شکلی که اینستاگرام از هایلایت استفاده می‌کند.

شما داشتن این استوری ها را دوست دارید؟ وقتی اضافه بشه استوری می‌گذارید؟ یا اون رو به لیست مخفی خودتون منتقل می‌کنید؟؟

بیشتر بخوانید: امکانات پنهان جیمیل که نمی دانستید
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × یک =