به مجله آقای قاب خوش آمدید.۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اینستاگرام با تردز به جنگ توییتر رفت

اپلیکیشن تردز اینستاگرام یک پلتفرم میکرو بلاگ (چیزی شبیه که وبلاگ ها ولی در مقیاس کوچکتر) است که بیشتر برپایه متن است. تردز آماده تبدیل شدن به جدیدترین رقیب توییتر است، و اکنون در بیش از ۱۰۰ کشور برای کاربران در دسترس است. این اپلیکیشن که عصر چهارشنبه، یک روز زودتر از زمان برنامه ریزی شده خود منتشر شد، به کاربران این امکان را می دهد که مستقیما از حساب های اینستاگرام خود ثبت نام کنند.

شما تنها کافیست اپلیکیشن آن را جداگانه نصب کنید (اپ استور و یا پلی استور) و پس از آن از طریق اکانت اینستاگرام خودتان به آن وصل شوید. این می تواند به معنای آن باشد که پس از مدت کوتاهی می تواند به میلیون ها کاربر در سراسر جهان برسد. طبق اعلام خود تردز، این اپ تنها در عرض ۷ ساعت، به تعداد ۱۰ میلیون کاربر رسیده است و خیلی از افراد معروف و سلبریتی ها نیز در آن عضو شده اند.

اینستاگرام تردز

در داخل اپ شما یک فید مانند توییتر دارید که می توانید نوشته های افراد دیگر و فالویینگ های خودتان را بخوانید. خودتان نیز می توانید تا سقف ۵۰۰ کارکنر بنویسید و پست کنید. از عکس و ویدیو هم می توانید در این اپ استفاده کنید. در حالی که بیشتر ویژگی‌ها شبیه توییتر هستند، طراحی رابط کاربری آن شبیه اینستاگرام است، با دکمه‌های لایک، کامنت و اشتراک‌گذاری مشابه.

حالا باید ببینیم که تردز می تواند رقیب توییتر شود و آن را کنار بزند؟ به نظر برای این کار مسیر سختی پیش روی خودش دارد!

 

بیشتر بخوانید: استوری به تلگرام اضافه شد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × سه =