به مجله آقای قاب خوش آمدید.۲۵ مهر ۱۴۰۴
نکات کلیدی در طراحی بنر

نکات کلیدی در طراحی بنر

نکات کلیدی در طراحی بنر

با مجله آقای قاب همراه باشید تا در مورد طراحی بنر و نکات آن آموزش های لازم را ببینید .

بسیاری از بازاریابان اینترنتی روزانه در حرفه خود با طراحی بنر و تبلیغات بنری سروکار دارند.

این به این دلیل است که خیلی از آنها از تاثیر تبلیغات بنری مطلع هستند.

با این وجود پیش از آغاز به ایجاد تبلیغات بنری باید استراتژی مناسبی را تهیه کنید.

این کار بیشترین بهره را از کمپین تبلیغاتی بنر شما می برد و یکی از با اهمیت ترین استراتژی ها طراحی بنر می باشد

که نقش زیادی در تبلیغات بنری موثر دارد.

در این مقاله می خواهیم شما را با روند ایجاد یک طرح بنر موثر و در آخر تبلیغات بنری که سود زیادی برای شما دارد آشنا کنیم.

نکات کلیدی در طراحی بنر

تبلیغات بنری چه مزایایی دارد؟

قطعا تبلیغات بنری یکی از بهترین انواع تبلیغات آنلاین می باشد.

در حقیقت ، تقریباً همه شرکت های بزرگ و کوچک از تبلیغات بنری برای مشاهده آنلاین

و جذب بازدیدکنندگان به وب سایت ها یا صفحات اصلی خود استفاده می کنند.

این به این خاطر است که تبلیغات بنری می تواند آگاهی از نام برند شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد

و مقرون به صرفه است و پتانسیل افزایش ترافیک منحصر به فرد را دارد که باعث افزایش سود و فروش شرکت خواهد شد.

بسیاری از شرکت ها از تبلیغات بنری برای هدف گذاری موثرتر مخاطبان خود استفاده می کنند.

نکات مهم طراحی بنر

اندازه موثر بنر

بنرها اندازه های زیادی دارند که هر روز هنگام گشت و گذار در اینترنت با آنها مواجه می شوید

اما اندازه بنرهایی وجود دارد که محبوب ترین و موثرترین تبلیغات بنری محسوب می شوند.

اندازه فایل برای طراحی انواع بنر را برای شما در تصویر زیر آورده ایم

اندازه موثر بنر

آیا برای طراحی بنر به کادر احتیاج دارم؟

فقط خود را در موقعیت یک مشتری بالقوه یا شخصی که می خواهید تبلیغات بنری خود را مشاهده کنید قرار دهید.

به صورت طبیعی ، مردم بیشتر بر روی چیزهایی که در کادر هستند تمرکز می کنند.

به همین خاطر سعی کنید از کادر ها استفاده کنید ، به ویژه در تبلیغات با پس زمینه سفید.

نمونه ای از کادر تصاویر برای طراحی بنر را برای شما در عکس زیر نمایش داده ایم .

آیا برای طراحی بنر به کادر احتیاج دارم

خواندن متن آگهی در یک نگاه از نکات کلیدی در طراحی بنر

متن آگهی های شما باید برای مخاطبان هدف شما واضح و خوانا باشد.

این به این دلیل است که متن شما پیام را به مشتریان بالقوه شما می رساند.

شما باید به این موضوع به عنوان یک استراتژی ارتباطی نگاه کنید.

بنابراین اطمینان پیدا کنید که متن بنرهای شما همیشه ساده ، کوتاه و واضح می باشد

به طوری که هرکسی که بنرهای شما را می بیند بتواند پیامی را که ارسال می کنید بخواند و درک نماید.

نکات کلیدی در طراحی بنر

استفاده از تصاویر متحرک در طراحی بنر

اخیراً بسیاری از تبلیغ کنندگان در تبلیغات بنری انیمیشن شرکت کرده اند و می توان گفت با بنرهای متحرک

خود نتایج ارزشمندی را مشاهده کرده اند. بسیاری معتقدند تبلیغات بنری متحرک به خاطر جذابیت

بسیار بهتر از تبلیغات بنری ثابت عمل می کند. با این وجود ، بهترین راه استفاده از آنها این است که اطمینان پیدا کنید

بیش از ۱۵ ثانیه ظاهر نمی شوند و فرکانس حلقه آنها حداکثر سه برابر می باشد و بیشتر از همه بنر متحرک شما دارای فراخوان عمل است.

استفاده از تصاویر متحرک در طراحی بنر

فرمت فایل تبلیغات بنری

زمان ایجاد بنر ، باید بدانید که فرمت فایل هم اهمیت دارد چون فرمت فایل اجازه می دهد بنرهای شما به درستی

در سایت ناشر مشاهده شود و موقعیت های مناسب با توجه به توضیحات مربوطه داشته باشد.

بسته به نرم افزار مورد استفاده برای ایجاد ، بیشتر فرمت های فایل مورد استفاده JPG ، GIF ، PNG و HTML5 است.

آنچه شما باید از آن دوری کنید تبلیغات Flash فقط به دلیل قدیمی بودن آنها است.

برای تبلیغات بنری خود از رنگ های مناسب استفاده نمایید

روانشناسی پشت رنگ ها را نمی توان در تبلیغات نادیده گرفت.

فرمت فایل تبلیغات بنری

رنگ ها هنگام تبلیغات از اهمیت زیادی برخوردار بوده زیرا یک نمایش ویژه و منحصر به فرد از پیام به وسیله بنر انتقال می یابد.

برای اولین بار ، رنگ آن به محض اینکه چشم مخاطب به بنر افتاد احساسات مخاطب شما را تحت تاثیرقرار می دهد.

از رنگ هایی استفاده کرده که دیگران در این صفحه کار نکرده اند ، به عنوان مثال ، اگر بیشتر بنرها زرد هستند

برای جلب توجه بیشتر از رنگ دیگری استفاده کنید. هر رنگ رابطه متفاوتی دارد و اهمیت دارد

که توجه کنید که چه حسی را می خواهید در مخاطبان خود ایجاد نمایید.

رنگ اولین موردی است که کاربر در بنر تبلیغاتی شما به آن توجه می کند.

رنگها نیز ذهنی بوده و در فرهنگهای گوناگون ارتباطات متفاوتی دارند.

زمانی که می خواهید رنگ را انتخاب کنید مخاطبان خود را بررسی نمایید.

کم بودن حجم فایل بنر اصلی ترین قسمت طراحی بنر

طراحی بنر باید شرایط خاصی را برآورده کند. اینها شامل حجم فایل بوده

که به وسیله خیلی از سیستم عامل های تبلیغاتی مانند Google Adwords و Adstargets Ad Network تعیین شده است.

هرچه اندازه تبلیغات بنری کوچک باشد بهتر بوده و بهترین اندازه برای فایل تبلیغاتی کمتر از ۱۵۰ کیلوبایت می باشد

تا با سرعت بیشتری باز گردد. قبل از اینکه بازدیدکننده بتوانند به پایین برود

و آن را از دست بدهند ، تبلیغ شما باید به سرعت در صفحه بارگذاری شود.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + هشت =