چطور سرمایه گذار جذب کنیم؟
مجله تفریحی آقای قاب : با ما همراه باشید در مقاله ای برای جذب سرمایه گذار
با مطالعه شروع کنید
تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد سرمایه گذاری مورد نظر خود جمع آوری کنید.
درباره سرمایه گذاری های قبلی خود اطلاعات جمع کنید و سعی کنید دریابید
که در کدام صنایع بیشتر سرمایه گذاری می کنند ، اگر می توانید ، سعی کنید دریابید که آیا سرمایه گذاری
در مجموعه شما در سبد سرمایه گذاری آنان است یا خیر. البته ، بسیاری از این اطلاعات محرمانه هستند
یا بدست آوردن آنها دشوار است اما باور کنید تلاش برای جمع آوری هرچه بیشتر اطلاعات ارزش دارد.
همچنین به شما کمک می کند تا به سرمایه گذار نشان دهید که آنها را به خوبی می شناسید
و کار را جدی می گیرید که باعث ایجاد فضای مثبت خواهد شد
ارزش به کالای خود بیفزایید
تصور کنید ایده جدید خود را به سرمایه گذاران می گویید و آنها به آن علاقه مند خواهند شد.
وقتی انتظار دارید ۵۰۰۰۰۰ دلار به شما پیشنهاد شود ، اما آنها چک ۱.۳ میلیون دلاری را برای شما می نویسند.
ممکن است فکر کنید خیلی عالی است ولی اینطور نیست. البته پول بیشتر و سرمایه بیشتر عالی است
اما انتظارات شما را نیز بالاتر خواهد برد و می تواند سرمایه گذاران دیگر را بترساند.
اکثر مردم انتظار دارند پول زیادی برای شرکت پیدا کنند و انتظارات آنها به سرعت افزایش می یابد.
هنگامی که محصول نهایی عرضه گردد برآورده ساختن انتظارات بسیار دشوار می شود
زیرا برای آنها دیگر مهم نیست که محصول خوب و مناسب است.
سرمایه گذار مناسب برای کسب و کار خود پیدا کنید
پیدا کردن یک سرمایه گذار خوب یک چالش است. همه نمی توانند این کار را به درستی انجام دهند و باید متناسب باشد.
یک تصور غلط رایج این است که سرمایه گذاری که مناسب نیست در اصل یک سرمایه گذار بد است ، اما این درست نیست.
یک سرمایه گذار با تجربه می تواند به بسیاری از شرکت ها کمک کند
اما اگر این انتخاب درستی نباشد ، تنها بهترین سرمایه گذار جهان می تواند این کار را به خوبی انجام دهد.
اما دسترسی به این سرمایه گذاری امکان پذیر نیست.
در عوض وقت بیشتری را گذاشته تا مطمئن شوید که ایده شما را می فهمند و کامل با آن ارتباط برقرار کرده اند.
تحقیقات بازاریابی انجام دهید
برای اطمینان از بازگشت سرمایه ، باید سرمایه گذاران را متقاعد کنید که ایده شما یک مشکل واقعی را حل می کند
و واقعاً بازاری برای آن وجود دارد. بنابراین ، قبل از صحبت با سرمایه گذاران خود ، ما اکیداً به شما پیشنهاد می کنیم
کمتر هزینه کنید و تحقیقات مناسب بازاریابی انجام بدهید تا اصل ارائه اطلاعات ارائه شما باشد.
در ارائه خود صادق باشید
هنگام ارائه استارتاپ خود به سرمایه گذار ، برنامه شما باید این باشد که با توضیحی بسیار واضح و درست نشان بدهید
که برای چه مدت و چه چیزی به سرمایه نیاز دارید. همچنین تصویری منصفانه و قانع کننده از استارتاپ خود در
اختیار سرمایه گذار قرار دهید و در حال حاضر چقدر رشد داشته اید.
سرمایه گذار می خواهد بداند بازگشت سرمایه از چه زمانی آغاز می شود.
بنابراین ، یک طرح تجاری کامل ایجاد کنید که اهداف دست یافتنی
و مراحل عملی برای دستیابی به این خواسته سرمایه گذار را نشان می دهد.
در سطح خود جستجو کنید
اگر کسب و کار یا شرکت شما در مراحل اولیه راه اندازی است ، بهتر است به دنبال افراد یا شرکت هایی بگردید
که هنوز به سطح ملی یا بین المللی نرسیده اند. سرمایه گذاران کوچکتر به احتمال زیاد
به ریسک سرمایه گذاری در یک استارتاپ کوچک بسنده می کنند
اشتیاق نشان دهید
ممکن است در مکالمات تجاری چندان رایج نباشد ، اما افرادی که انتظار دارند منابع مالی مورد نیاز برای شروع را تأمین کنند
باید ببینند که شما واقعاً در مورد پروژه جدی هستید و متعهد هستید که بهترین کار را انجام دهید.
البته ، شما باید این شور و شوق را با رویدادهای پروژه نشان دهید ، نه فقط با کلمات.
از شکست های خود درس بگیرید
اگر مکالمات شما با سرمایه گذار خوب پیش نرفت و شکست خوردید ، دلایل آن را حتما چک کنید.
پاسخ سرمایه گذاران به کلمات شما بهترین منبع برای یافتن آنچه در ارائه شما پذیرفته شده
و کدام بخش سرمایه گذار با آن مخالف است . این بررسی ها نشان داده تا استراتژی بهتری را برای سرمایه گذار بعدی آماده نمایید.
شناختن کسب وکار
شما باید بتوانید به هرگونه سوال در مورد تجارت خود پاسخ دهید ،
حتی اگر خارج از محدوده برنامه تجاری شما باشد. این کسب و کاری است که شما ارائه خواهید داد
و نباید چیزی در آن وجود داشته باشد که شما را گیج کرده یا احساس ناامنی کنید.
از اینکه برای خواندن چطور سرمایه گذار جذب کنیم وقت گذاشتید از شما سپاسگذاریم .
دیدگاهتان را بنویسید